Hoe meld ik een klacht aan?
Ben je ergens niet tevreden over of is er iets aan de hand met een product dat je bij ons hebt besteld? Dat vinden we natuurlijk vervelend. We helpen je dan ook graag verder om het probleem op te lossen. Hieronder vind je meer informatie over onze klachtenprocedure.
Klachten
Controleer allereerst bij ontvangst altijd goed je pakket. Want mocht je een defect constateren, is het product beschadigd of is er een verkeerd product geleverd dan mag je dit product binnen 14 dagen retourneren. Meer informatie over retourneren lees je hier.
Is er iets beschadigd of verkeerd aangekomen, en zou je hier een vervangend artikel voor willen? Stuur dan een mail naar onze klantenservice met een foto van het artikel en je ordernummer.
Natuurlijk kunnen er ook andere klachten voorkomen dan hierboven beschreven staat. Deze kun je altijd melden bij onze klantenservice. We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 – 16.30 uur of stuur een e-mail naar
[email protected].