Sluiten Winkelmandje
Menu
×
Sluiten Filters
Sluiten Verlanglijstje

Je hebt nog geen producten toegevoegd!

Hoe meld ik een klacht aan?

Hoe meld ik een klacht aan?
Ben je ergens niet tevreden over of is er iets aan de hand met een product dat je bij ons hebt besteld? Dat vinden we natuurlijk vervelend. We helpen je dan ook graag verder om het probleem op te lossen. Hieronder vind je meer informatie over onze klachtenprocedure.
 
Klachten
Controleer allereerst bij ontvangst altijd goed je pakket. Want mocht je een defect constateren, is het product beschadigd of is er een verkeerd product geleverd dan mag je dit product binnen 14 dagen retourneren. Meer informatie over retourneren lees je hier.
Is er iets beschadigd of verkeerd aangekomen, en zou je hier een vervangend artikel voor willen? Stuur dan een mail naar onze klantenservice met een foto van het artikel en je ordernummer.
Natuurlijk kunnen er ook andere klachten voorkomen dan hierboven beschreven staat. Deze kun je altijd melden bij onze klantenservice. We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 – 16.30 uur of stuur een e-mail naar [email protected].
Waarom Cookies?

Met behulp van cookies streven we ernaar om je beter en persoonlijker van dienst te zijn.

Functionele cookies zorgen ervoor dat de website correct werkt en hebben tevens een analytische functie, waardoor we de website voortdurend kunnen verbeteren. We tonen jou graag relevante advertenties en maken daarbij gebruik van technologieën om jouw gedrag, op een anonieme wijze zowel binnen als buiten onze website te volgen.

Waarom Cookies?
Door op 'Cookies accepteren' te klikken, ga je akkoord met het gebruik van deze technologieën. Als je kiest voor 'Cookies configureren', kun je de cookie-instellingen naar wens aanpassen of weigeren. In dat geval zullen alleen functionele en beperkte analytische cookies worden geplaatst, samen met vergelijkbare technieken. Je kan jouw voorkeuren op een later tijdstip nog aanpassen via de voorkeuren pagina.