Sluiten Winkelmandje
Menu ×
Sluiten Filters
Sluiten Verlanglijstje

Je hebt nog geen producten toegevoegd!

Klachten en garantie


Hoe meld ik een klacht aan?

Ben je ergens niet tevreden over of is er iets aan de hand met een product dat je bij ons hebt besteld? Dat vinden we natuurlijk vervelend. We helpen je dan ook graag verder om het probleem op te lossen. Hieronder vind je meer informatie over onze klachtenprocedure.


Klachten
Controleer allereerst bij ontvangst altijd goed je pakket. Want mocht je een defect constateren, is het product beschadigd of is er een verkeerd product geleverd dan mag je dit product binnen 14 dagen retourneren. Meer informatie over retourneren lees je hier.

Is er iets beschadigd of verkeerd aangekomen, en zou je hier een vervangend artikel voor willen? Stuur dan een mail naar onze klantenservice met een foto van het artikel en je ordernummer.

Natuurlijk kunnen er ook andere klachten voorkomen dan hierboven beschreven staat. Deze kun je altijd melden bij onze klantenservice. We zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9.00 – 17.00 uur of stuur een e-mail naar [email protected].


Garantie
Gaat jouw product te snel naar je zin kapot?

Dan kun je via Riverdale een beroep doen op de garantieregeling. Hiervoor dien je de volgende stappen te doorlopen:

• Stuur direct na constatering van het defect je verzoek met foto’s van het product naar [email protected].
• Geef aan ons daarbij ook je ordernummer door (het is dus belangrijk om deze te bewaren bij je aankoop).
• Je ontvangt zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen een reactie.

De bovengenoemde garantieregeling laat je overige rechten op grond van de wet uiteraard ongemoeid.

Om je de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij je door naar ons cookiebeleid.